Шукати в цьому блозі

неділю, 6 січня 2013 р.

AutoCad: як намалювати розвернутий прямокутник?

     Прямокутник, який можна намалювати інструментом Rectangle, має сторони, які паралельні осям координат XY.

     Але іноді нам потрібно створити розвернутий прямокутник. Наприклад, у нас є дві точки і ширина будинку, або три точки будинку. І ці точки, звісно, не паралельні і не перпендикулярні осям координат.

     В нових версіях автокада зробити це дуже легко, оскільки в опціях інструмента  Rectangle можна вибрати команду Rotation:

Specify other corner point or [Area/Dimensions/Rotation]:

     І таким чином виконати розворот одночасно із створенням самого прямокутника (ltunlimited.typepad.com). Але в старіших версіях програми такої можливості немає. Щоб це реалізувати, можна розвернути користувацьку систему координат (User Coordinate System, UCS), і таким чином ми створимо нову систему координат, сторони якої будуть паралельні не напрямкам Північ-Схід, а нашому умовному будинку. Тоді ми зможемо використати інструмент  Rectangle, який нам накреслить прямокутник паралельно до нашої нової системи координат. Після закінчення операції, можна повернутись до звичайної глобальної системи координат (World Coordinate System, WCS).

     Детально про UCS можна почитати на сайті AutoCad. Я ж зупинюсь тільки на нашій задачі.

     Отже, ми маємо дві передніх точки будинку. Викреслюємо між ними лінію. Доступ до команд, які змінюють систему координат, відбувається або з меню Tools > New UCS або через панель інструментів UCS.




     Вибираємо команду  Tools > New UCS > Object , або кнопку з панелі інструментів Object  UCS . Клікаємо на нашій лінії. Ми побачимо, що осі системи координат розвернулись:


     Розворот осей впливає на всю систему. Тепер всі величини, які будуть вводитись, будуть інтерпретуватись до цієї системи.

     Кнопкою Origin UCS  (команда меню Tools > New UCS > Origin)   можна перемістии початок системи координат в будь-яке місце на кресленні, наприклад, на один із кінців нашої лінії (хоча для цієї задачі це необов'язково робити).

     Тепер на розвернутій системі координат ми легко можемо намалювати розвернутий чотирикутник. Щоб повернутись до глобальної системи координат, натискаємо World UCS (або команда меню Tools > New UCS > World).

Немає коментарів:

Дописати коментар